W warunkach dużej konkurencji rynkowej kluczem do sukcesu jest zbudowanie tożsamości marki
i wyróżnienie się na tle konkurencji. Cel ten pozwala osiągnąć odpowiednio zaprojektowany system identyfikacji wizualnej w skład którego wchodzą takie elementy jak: logo bądź logotyp firmy, druki firmowe, kolorystyka, typografie, wizytówki, szablony materiałów reklamowych czy oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Aby uniknąć niepotrzebnych wpadek, warto to zadanie zlecić profesjonalistom.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna
System identyfikacji wizualnej – korzyści dla firmy
Spójny system identyfikacji wizualnej jest nowoczesnym narzędziem komunikacji z otoczeniem
i zarządzania wizerunkiem firmy. Podnosi ponadto wiarygodność marki i pomaga precyzyjnie targetować produkt lub usługę, a tym samym efektywnie wykorzystywać środki przeznaczone na promocję. Dobrze zaprojektowane marki wzbudzają zaufanie i poczucie bezpieczeństwa i w rezultacie są lepiej postrzegane przez odbiorców.
Nasza oferta
Możecie nam Państwo zlecić zaprojektowanie poszczególnych elementów, jak i pełnego systemu identyfikacji wizualnej. W naszym portfolio znajdziecie unikalne i łatwo rozpoznawalne projekty logotypów, druków firmowych (papieru i kopert firmowych, identyfikatorów, teczek ofertowych, szablonów prezentacji MS Power Point), wizytówek, barw firmowych, typografii dekoracyjnej, a także szablony katalogów, broszur, ulotek i innych materiałów marketingowych.